© Stichting Ankh 2012. Alle rechten voorbehouden.

Welkom Activiteiten Foto's Foto's 2 Film Voor u gelezen Voor u gelezen 2 Pers Organisatie Missie en Visie Comité van Aanbeveling Contact Disclaimer

Disclaimer

Op geen enkele wijze kunnen rechten worden ontleend aan / dan wel aanspraak gemaakt worden op de inhoud van de website van Stichting Ankh. Bij het samenstellen van de inhoud van de website heeft Stichting Ankh de zorgvuldigheid betracht tot het verstrekken van informatie wat inmiddels weer verouderd kan zijn en dan wel onderhavig is aan invloeden en niet meer correct kan worden weer gegeven. Stichting Ankh is niet aansprakelijk in de breedste zin van het woord voor eventuele schade die eventueel zou kunnen voortvloeien uit het gebruik van gegevens weergegeven op de website. Stichting Ankh verwerpt enige vorm van aansprakelijkheid voor schade ten gevolge van het gebruik van deze gegevens of gegevens waarnaar links op deze website verwijzen.

Gehele inhoud en links op deze website kunnen zonder waarschuwing worden gewijzigd, geven geen garanties met betrekking tot de aard van de informatie van de website op basis van de inhoud van deze website. Iedere aansprakelijkheid voor eventuele schade ten gevolge van de informatie verkregen van de website wordt door Stichting Ankh uitdrukkelijk afgewezen. Gekoppelde links voor het verstrekken van informatie zijn slechts opgenomen ter informatie. Stichting Ankh aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot de inhoud, advertenties, producten of andere zaken op websites van derden waarvan een link bestaat naar of afkomstig is van Stichting Ankh. Stichting Ankh is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade of verlies veroorzaakt door of in verband met het gebruik van of door het afgaan op de inhoud, goederen of diensten als aangeboden op dergelijke websites of bronnen.